۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۷۵۰۹۷۸

یادداشت| جریان اصلاحات و تبلیغ همجنس بازی

یادداشت| جریان اصلاحات و تبلیغ همجنس بازی
متاسفانه رسانه های اصلاح طلب به دنبال منافع کشورهای غربی در ایران هستند و هم صدا با رسانه‌های ضدانقلاب در پی تطهیر و عادی سازی همجنس بازی در ایران هستند.

به گزارش خبرنگار سرویس جمعیت و تعالی خانواده خبرگزاری رسا، اساس خانواده و محیط خانوادگی برپایه روابط جنسی سالم پی ریزی شده است و علت اینکه پایه کانون خانوادگی در دنیای اروپا سست و متزلزل شده عدم توجه به این مسئله است؛ امروز به هر نسبت که از غربی ها پیروی شود کانون خانواده در معرض تهدید و نابودی است.

دیدگاه اسلام درباره خانواده

اسلام توجه دارد که محیط اجتماعی، محیط کار و فعالیت بوده و باید از هر گونه کامیابی‌های جنسی در آن محیط خودداری شود؛ فلسفه تحریم نظر بازی و تمتعات جنسی از غیر همسر و فلسفه حرمت خودآرائی و تبرج زنان برای غیر محارم به دلیل تضعیف نهاد خانواده است.

رعایت نکردن راه و روش زنـدگـی و سـنـتـ‌‌هـای اسلامی در محیط خانوادگی و اجتماعی مـوجبات پـدید آمدن انحرافات جنسی خواهد شد، اگر در ریشه‌های پیدایش انحرافات جنسی، روابط نامشروع بین دختر و پسر و همجنس‌گرایی تحقیق کنیم، به این نتیجه خواهیم رسید که هر خانواده‌ای که دستورهای اسلامی در رابطه با حریم زن و مرد، دختر و پسر را رعایت کند به نوعی از انواع انحراف جنسی مصون خواهد بود.

"اخلاق نوین" و آشفتگی روحی درغرب

اخلاقی که راسل تبلیغ آن را می‌کند و نام "اخلاق نوین" را بر آن گذاشته‌‌ای جز آشفتگی بیش از پیش غرائز و تمایلات نفسانی را در پی نخواهد داشت و بر خلاف مدعای او که "اخلاق کهن" را متهم به آشفتگی روح می‌‌داند، اخلاقی که او بنا نهاده سزاوار این اتهام است و حاصل نظریه او پدیده‌های اجتماعی خاص و مشکلات اجتماعی است که افکار علماء جهان را به خود مشغول ساخته است.

جریان اصلاحات و تضعیف کانون خانواده/م

خانواده در غرب تا قبل از قرن بیستم میلادی متشکل از پدر و مادر و فرزندان بود و براساس قراردادهای سنتی شکل می گرفت اما به تدریج با تغییر سبک زندگی در غرب، مفهوم خانواده از ازدواج سفید شروع و به قانونی شدن ازدواج هم جنسگراها در غرب ختم شد؛ امروزه کشورهای مدعی حقوق بشر با بکارگیری کلمه خانواده ها به جای خانواده در قوانین بین المللی سعی دارند ازدواج همجنسگرایان را به رسمیت بشناسند و به کشورهای جهان سوم و در حال توسعه این ناهنجاری اجتماعی را بقبولانند.

کشور ایران نیز از آسیب های این ترویج در امان نبوده و بررسی ها نشان می دهد که با تبلیغات گسترده خارجی و همکاری تبلیغی عده ای از رسانه های داخلی دیر یا زود گریبان جوانان و بالاخص سیستم حاکمیتی جامعه را خواهد گرفت.

جریان اصلاح طلب و تبلیغ همجنس گرایی

متاسفانه در میان رسانه های داخلی رسانه های اصلاح طلب حافظ منافع کشورهای غربی در ایران شدند، خطوط مشترکی با رسانه‌های ضدانقلاب پیدا کرده اند و به بهانه های واهی در پی تطهیر و عادی سازی همجنس بازی در ایران هستند، رسانه‌های معاند فارسی زبان با کلیدواژه «جامعه رنگین کمانی» پروژه قبح زدایی از همجنس بازی را کلید زده بودند، روزنامه شرق با ادبیاتی مشابه رسانه های معاند از همجنس بازان با عنوان «جامعه رنگین کمانی» نام برد به دلیل اینکه رسانه‌های معاند فارسی زبان با کلیدواژه «جامعه رنگین کمانی» پروژه قبح زدایی از همجنس بازی را کلید زده بودند.

«امتداد» ارگان رسانه ای حزب اتحاد ملت متعلق به اعضای حزب منحله مشارکت در مطلبی با عنوان «جیمی جامپ بازی پرتغال و اروگوئه با پرچم رنگین کمانی و شعار احترام برای زنان ایرانی» نوشت: «در جریان دیدار پرتغال و اروگوئه در مرحله گروهی رقابت های جام جهانی قطر، یک جیمی جامپ با در دست داشتن پرچم رنگین کمانی و نوشته «احترام برای زنان ایرانی» به داخل زمین آمد، این در شرایطی است که دولت قطر قوانین سخت گیرانه ای برای هرگونه شعار و نماد در داخل استادیوم ها برقرار کرده است».

جریان اصلاحات و تضعیف کانون خانواده/م

توییت صادق زیباکلام در مورد همجنس‌بازی مردان، بدون شک بسیار در راستای اهداف شوم دشمنان و در تضاد با ارزش‌های دینی و اخلاقی جامعه ایرانی است و علاوه بر ایجاد اختلافات اجتماعی، مخالفت با ارزش های انسانی و اعتقادات مختلف جامعه اسلامی دارد و این مخالفت با قانون در فضای مجازی باعث تحریک احساسات عمومی و تشدید نزاعات اجتماعی است.

جریان اصلاحات و تضعیف کانون خانواده/م

اهداف کشورهای غربی در ترویج همجنس گرایی

با دقت در عرصه فرهنگ سازی جهانی می توان فهمید  نظامات غربی به خصوص نظام آمریکا با تکیه بر سرمایه های مالی و انسانی و تبلیغاتی یهود به شدت و با اصرار عجیبی برای رسیدن به اهداف استعماری خود درگسترش و تبلیغ همجنس بازی در میان مردم خود ودیگر ملت ها سعی دارند.

حمایت و ترویج جبهه های مختلف همجنس بازی یک استراتژی فرهنگی مهم و هدفدار و نشان دهنده وجود برنامه‌های درازمدت و بسیاردقیق غرب و صهیونیسم است؛ هدف نظام شیطانی از ترویج همجنس بازی، تغییر طبیعت انسان و گرایش های او، نابودی خانواده، ساختن یک موجود مسخ شده تهی از روح پرسش گری، به انقیاد کشیدن انسان و رام کردن او در برابر هرگونه خواسته سیستم سیاسی و فرهنگی حاکم و نظام سلطه جهانی است.

مواجهه این فرهنگ با فرهنگ جامعه اسلامی ایران تحولاتی در سبک زندگی مردم ایران ایجاد کرده و بحران هویتی و ارزشی در سبک زندگی ایرانی را بوجود آورده است و فرهنگ ازدواج و تشکیل خانواده را با مخاطراتی مواجه کرده است.

مفاسد ترویج همجنس گرایی

"همجنس‌گرایی" در میان مردان (لواط) و در میان زنان (مساحقه) از بدترین انحرافات اخلاقی بشر است و سرچشمه مفاسد زیادی در جامعه خواهد شد، طبیعت زن و مرد به گونه ای آفریده شده که آرامش و ارضای جنسی سالم خود را در ارتباط به جنس مخالف در پیوند ازدواج می‌بینند و هرگونه تمایلات جنسی غیر از این صورت انحرافی از طبع سالم انسانی و یک نوع بیماری روانی است که نتیجه آن بی‌میلی به "جنس مخالف" و اشباع ناسالم از طریق "جنس موافق" است.

رسانه های که داخل کشور به دنبال ترویج اهداف دشمنان های غربی و آمریکا هستند باید بدانند همجنس گرایی مفسده ای است که از لحاظ اجتماعی به فروپاشی کانون خانواده، انقراض نسل و فساد جامعه منجر خواهد شد و شاید اولین قربانیان ترویج ناهنجاری در جامعه همان کسانی باشند که در رسانه ها به تبلیغ همجنس گرایی می پردازند.

ارسال نظرات